Przetargi

Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku


Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

 

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie zadania:

 

Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner)

na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”

 

I. Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby

Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, aleja 1 Maja 14”

 

II. Zakres przedmiotowy zamówienia:

Dostawa do siedziby Zamawiającego oraz uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego o minimalnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu:

Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1.

 

IV. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.


V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.


VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.


VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

VIII. Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2019 r. o godz. 10.00. Oferty dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżyckulub elektronicznie na skrzynkę podawczą Gminy Miejskiej Giżycko /umgizycko/SkrytkaESP, temat „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”.

 

IX. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2019 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 104.


X. Termin związania ofertą – 30 dni.

 

XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Główny Specjalista Szymon Grabowski – e-mail: it@gizycko.pl, tel. 87 732 41 40.


XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2019.02.14
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szymon Grabowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2019 12:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 398
05 marca 2019 13:43 Mirosław Domysławski - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_zamknieciu_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lutego 2019 11:37 Mirosław Domysławski - Dodanie załącznika [zbiorcze_zestawienie_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lutego 2019 15:26 Mirosław Domysławski - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_2.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)