Zamiana nieruchomości

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o zamianę nieruchomości gruntowej z oznaczeniem i opisem nieruchomości wnioskowanych o zamianę. Wniosek winien być złożony przez włascicieli nieruchomości.

Miejsce złożenia dokumentów

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Giżycku, , pok. nr 104 (I piętro); tel. Wydział Mienia 087 7324 114.

Opłaty

Nie pobiera się

Termin i sposób załatwienia

Nieokreślony. Postępowanie cywilno-prawne realizowane przez organ administracji samorządowej.

Podstawa prawna

art. 15 ustawy z dnia 21sierpnia 1997 r .o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 518 z 2014 r. ze zmianami).

Inne informacje

W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. Wartość nieruchomości ustala rzeczoznawca majątkowy.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2008 09:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2597
28 listopada 2014 10:04 Jacek Stankiewicz - Aktualizacja danych sprawy.
28 listopada 2014 09:48 Jacek Stankiewicz - Aktualizacja danych sprawy.
12 maja 2008 09:37 Administrator - Utworzenie sprawy.